"Když jsem tě koutkem oka viděla vstoupit do místnosti, srdce mě začalo bušit o sto šest a hlava se mi zamotala tolika myšlenkami, vzpomínek a lítostí. Nevěděla jsem co dělat prvně, že jsem ztvrdla jako tvrdé Y.

Připadá mi, že to bylo věčnost a také chvilkami jako kdyby se to odehrálo před měsícem. Ale já jen tak dále se proplouvám tímto životem a časem. A stále jen doufám a čekám.

Někdy člověk je ztracen v snění a ve svých myšlenkách tak dlouho, že ztrací pojem o realitě a čase. Někdy člověk potřebuje popostrčit, aby měl jistotu. Někdy si říkám, jakto, že se o životě neučíme více na škole. Připravujeme se na tolik věcí, ale jak zvládat psychologii a emoci, tak to nás nikdo asi nenaučí.

Slyšela jsem kroky přicházejícího člověka, který nikdy nepřišel. A já stále nadále jen čekam. Pro sebe, pro tebe.

Občas mám pocit, že sem nepatřím. Na platu Zemi. Občas mám pocit, že všechno bude lépe, dokud mě nesrazí cosi, čemu se říká emoce a vzpomínky. Zdá se mi, že se nejen Země otáčí kolem slunce, ale lidi, se otáčí kolem nás též. Kolikrát jsme museli si prožít těžkými chvilkami, aby nás to postavilo na nohy a ponaučili jsme se z toho. Nezpočetkrát. A stále nestačí.

Čas běží a my s ním. A tak si říkám, jak se správně přeje?

Přála bych si umět zastavit nachvílí čas, abych měla já vůbec čas ten čas dohnat a popřemýšet o všem. Přála bych si, aby šance existovaly. Přála bych si, abych to vše prožila ještě jednou a udělala to ještě lépe. Ale někdy je zase lépe nevyhledávat věci, aby nás to posunulo o 10 kroků zpět. Rozhodujeme se pro sebe, ale také musíme respektovat okolnosti.

Ale to nejpodstatnější je, že abychom našli vnitřní klid a spokojenost. A to ne v lidech a ve věcech kolem nás. Ale v sobě. 

Jestliže budeš šťastný a spokojený, tak i já budu.

Ze srdce, pro srdce"


- úryvek ze srdce



"You give me a reason, something to believe I know, I know, I know
You give me a meaning, something I can breathe in
I know, I know, I know
It's a bittersweet feeling
Longing, and I'm leaving
I go, I go, I go
But I wish I was there with you
Oh, I wish I was there with you"
- Homesick (Coldplay ft. Dua Lipa)