LONDON
If you are regularly reading my blog, you might have seen this crew neck sleeveless dress in my wishlist from StyleWe. I love the simplicity and elegant look of this little black dress. Had a chance to wear this cute dress from StyleWe twice in a month already. Once paired up with all black look and second look for a recent wedding event paired with a light blue stilettos and grey fur jacket. Black dresses are never enough, as they are suitable for any occasions and any combinations.Jestli pravidelně čtete můj blog, mohli jste si všimnout těchto černých šatů na mém StyleWe wishlistu. Miluju jednoduchost a eleganci těchto černých šatů. Měla jsem možnost tyto šaty ze StyleWe nosit už dvakrát v jendom měsíci. Jednou jsem je zkombinovala do celém černém outfitu a podruhé jsem v nich šla na svatbu. Zkombinovala jsem je se světlými modrými podpatkami a šedým kožíškem. Černé šatů nikdy není dost, že ano? Hodí se pro jakoukoliv příležitost a s každou kombinací.














Faux fur jacket (similar HERE) / H&M
Black stilleto / Mohito


Photography: Alex S.