GLASGOW
Lately, Scotland is becoming a common weekend getaway for me. My first time in Scotland was last summer with my family. Probably you might be interested to catch up on my Edinburgh and St Andrews diaries. But, here are some recent  photo round up of my two weekends in Glasgow. Scotland is a great place to travel for some nature adventures and sights. Me and my boyfriend have visited Loch Lomond lake and the Trossachs National park this last weekend for a day trip (photos are coming up soon!) as you might have catch on my Insta story and feed. Couple more trips around Scotland is planned, so it will not be definitely a last post about visiting Scotland. Do you have any tips of places where to go around there? Poslední dobou, Skotsko je mou častou destinací na víkendy. Poprvé jsem tu byla minulé léto s rodiči. Možná by vás zajímalo se podívat na moje články o Edinburghu a St Andrews z prvních cest. Ale vraťme se k dnešnímu článku, tady vám přináším shrnutí fotek z mých předešlých cest d Glasgow. Skotsko je skvelým místem na cestování za památkami a hlavně do pírody. Jestli mě sleduje na Insta story a na Instagramu, mohli jste si všimnout, že jsem s přítelem udělali jednodenní výlet k jezeru Loch Lomond a do národního parku Trossachs (fotky též brzo na blogu!). Pár dalších výletů kolem Skotska mám naplánované, takže toto určitě není poslední článek ohledně cestování do Skotska. Nějaké tipy kam se podivát do Skotska ještě?