LONDON

I don't usually have long dresses in my closet as it doesn't go well with my height. However, I do have some midi pieces and this black dress purchased a year ago, but haven't worn it as much. Only for holidays. I have fallen into this dress because of its straps and sheer V neck shape. As well as this dress is not long till the floor, so just about good length to me.
Just returned from my Malta holiday (again had this dress in my suitcase) and look forward for some proper travel updates!

Osobně nenosím skoro vůbec dlouhé šaty, protože mi to nesedí s moji výškou. Ale ve skříni mám pár midi kousků a taky tyto černé šaty, které jsem si koupila asi před rokem. Měla jsem je párkrát na sobě a to většinou někde na dovolené. Tyhle šaty mi padly do oka díky průhledném "V" výstřihu a zajímavým popruhám. A také, tyhle šaty nejsou dlouhé až na zem, takže tak akorat délka pro mě. 
Akorát jsem se vrátila z dovolené na Maltě (opět jsem měla tyto šaty v kufru) a těšte se na pořádné cestovatelské články!